در حال بارگیری ...

دیبا لایو

دیبا لایو

چرا دیبا لایو ؟

افزایش ضریب نفوذ اینترنت و همه‌گیر شدن کامپیوترهای شخصی و تلفن‌های هوشمند، تمایلات کاربران به سمت محتوای الکترونیکی را بیشتر کرده است. این تغییر علاقه کاربران از یک سو و مشکلات رفت‌وآمد و ترافیک از سوی دیگر باعث شده است که امروزه بسیاری از دانشجویان و خصوصا افرادی که در شهرستان‌ها حضور دارند، کلاس‌های آنلاین را به کلاس‌های حضوری ترجیح دهند.

موسسه دیباگران به واسطه سابقه طولانی خود در آموزش تخصصی دوره‌های فناوری اطلاعات و با توجه به درخواست دانشجویان تلاش کرده است دوره‌های آنلاین را با کیفیتی متفاوت از آنچه همگان تصور می‌کنند، ارایه کند. در این مسیر تلاش کردیم با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا و با تکیه بر دانش و زیرساخت‌های فنی قدرتمند؛ کلاس‌های آنلاین را به‌گونه‌ای برگزار کنیم که دانشجویان کاملا احساس حضور در کلاس را داشته باشند و بتوانند به راحتی با استاد و سایر دانشجویان تعامل و ارتباطی نزدیک را برقرار کنند.

 

 

دسترسی به یک لپ‌تاپ، کامپیوتر، تبلت و حتی موبایل و یک اینترنت پایدار با سرعت 1 مگابیت بر ثانیه تنها نیازمندی‌های شما برای حضور در دوره‌های آموزشی آنلاین موسسه دیباگران است.

در قسمت زیر فیلم آموزشی ورود به کلاس آنلاین دیباگران را مشاهده می نمایید.

برای ورود به صفحه کلاس های درحال برگزاری روی عکس زیر کلیک کنید.