در حال بارگیری ...

پایان دوره طراحی لباس پیشرفته

خانه مطالب آخرین اخبار جزئیات مطلب

پایان دوره طراحی لباس پیشرفته

پایان دوره طراحی لباس پیشرفته

پایان دوره طراحی لباس پیشرفته

هنرجویان دیباگران به عرصه طراحان مد و لباس پیوستند؛
جشن پایان دوره برای هنرجویان دوره پیشرفته

به گزارش روابط عمومی مجتمع فنی دیباگران، صبح روز گذشته هنرجویان دوره پیشرفته طراحی مد و لباس در دیباگران با ارائه پورتفولیو بی نظیر به آموزش خود پایان دادند تا به دنیای جدید طراحان در این عرصه پا بگذارند‌.
مهندس ایمان پوری موسس و مدیرعامل دیباگران در جمع طراحان مد و لباس ضمن بازدید از اثر بی نظیر طراحان این دوره از سیده رقیه موسوی بخاطر زحماتشون در طول دوره آموزش قدردانی کردند و اشاره کرد: قطعا خلاقیت و انگیزه هنرجویان آمیخته با علم و زکاوت مدرس باعث خلق چنین آلبوم بی نظیری در مجموعه دیباگران شده است.

هر طراح لباس برای وارد شدن به حوزه کاری نیاز ب برگ برنده ای دارد که بهترین آن داشتن یک پورتفولیو می باشد، مجموعه ای از کارهای حرفه ای، خلاقانه و استایل منحصر به فرد است تا ایده پردازی طراح را نشان دهد.

برای ارتباط با برندها، وارد شدن به بازار کار و یا رشته تحصیلی در مدرسه های مد دنیا نیاز به یک پورتفلیو کامل داریم تا به طرح ها معنا و مسیر درست وکاربردی بدهیم.

پورتفلیو هنرجویان از موضوعاتی نظیر دخترانی که فریاد نمیزنند، پرنده خیال و یک کالکشن ساخته شد و در نهایت طراحی های متفاوت و اثرات جذابی را بوجود آورد، تا با هنرجویان دیباگران به عنوان طراحان جدید در عرصه مد و لباس خداحافظی کنیم

درج نظر